Klan Hyuuga
Klan Hyuga - charakterystyczną cechą członków tego klanu jest brak źrenic w oczach. Najważniejszą techniką klanu jest Byakugan. Byakugan pozwala na widzenie w promieniu niemal 359 stopni, a także ujawnia przebieg linii transportujących czakrę i punktów ujścia czakry (tenketsu) w ciele przeciwnika. Jedynym miejscem gdzie można zaskoczyć od tyłu wprawnego użytkownika Byakugana jest ślepy punkt na samym środku pleców, ale i tak trafienie go jakimś atakiem w te miejsce wymaga niesamowitej wręcz szybkości i precyzji.
Wygląd Byakugana
lv. 1 Byakugana
Masz go od zapisania się do klanu. Jest z niekompletna widocznościa (60 stopni)
aktywowanie - [1.000ch]
utrzymanie - [400ch]
lv. 2. 2 Byakugana
Można go aktywywać na 2 sposoby:
1) Jako chunnin przy bardzo cięzkim treningu (lider decyduje czy został aktywowany)
2) Pokonanie bardzo silnego przeciwnika (członka Akatsuki, Kage)
aktywowanie - [2.500ch]
utrzymanie - [800ch]
UWAGA !
Wszystkie techniki klanowa są stosowane po aktywowaniu Byakugana
Techniki Klanowe:
Jyuken
Jest to rodzaj walki wręcz, który znacząco różni się od innych, normalnych uderzeń. Jyuken polega na atakowaniu wewnętrznego systemu chakry dzięki uderzeniom chakry z dłoni używającego.
aktywacja stylu walki - [800ch]
Harichakra
Polega na wytworzeniu z otworów tenketsu igieł, dzięki którym można przecinać elementy wykonane z chakry, które normalnie są nie do przecięcia. Igły z chakry można wytwarzać w każdy miejscu na ciele, gdzie znajduje się punkt tenketsu.
jednen atak - [250ch]
Hakkeshou: Kaiten
Technika polega na wylocie chakry z każdego z punktów tenketsu, dzięki czemu możliwe jest zatrzymanie ataku przeciwnika zaraz przed jego zderzeniem z ciałem. Następnie ninja wykonuje bardzo szybkie obroty tworząc jednolity wir, dzięki któremu może odparowywać wszelakie ataki TaiJutsu
jeden wir - [1.000ch]
Hakke Rokujuuyonshou (64 uderzenia)
Dzięki możliwości widzenia wewnętrznego systemu chakry, ninja atakuje 64 głównych z 361 wylotów chakry. Atak rozpoczyna się od dwóch prostych uderzeń. Zaraz po nich shinobi atakuje ponownie dwoma i później czterema uderzeniami itd.
Działa do 5m. [3.500ch]
Hakke Hasangeki
Polega na zgromadzeniu chakry w ręke i wypuszczenie jej w przeciwnika. Deaktywuje przepływ chakry po czym przeciwnik nie może juz używać jutsu.
w strzal - [3.000ch]
Hakke Kuushou
Shinobi kumuluje w dłoni duże ilości chakry, po czym markując cios wyrzuca ją za pomocą swoich meridianów z niewyobrażalną siłą. Niewielka uderzeniowa przebywa odległości kilkunastu metrów w przeciągu ułamka sekundy, na końcu trafiając w przeciwnika bądź inną przeszkodę.
Działa na 10m - [4.000ch]
Hakke Hyakunijuuhachishou (128 uderzeń)
Atak TaiJutsu, który podobnie jak 'Hakke Rokujuuyonshou' wymaga od użytkownika Byakugana. Jednak wymagany jest o wiele wyższy poziom Jyuuken'a, który osiągnąć mogą tylko najbardziej wybitni pośród klanu Hyuuga. Atak ten blokuje nie jak w przypadku Rokujuuyonshou 64 główne tenketsu, lecz 128. Teoretycznie, nie ma ninja, który przeżyłby ten atak.
Działa na 7m - [8.000ch]
Shugo Hakke Rokujuuyonshou
Atak bardziej deffensywny. Blokuje całe 360stopni przez co jest to obrona doskonała. Jednak nie może bronić kompana.
Ochrania obszar 5m - [12.000ch]
Offline