Tanga D
Kaze no Yaiba Ch 500
Bardzo prosta technika. Polega na wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym można atakować wroga.
Kaze Furai Ch 100
[img][/img]
Technika polega na lataniu, będąc unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr.Szybkość zależy od kontroli chakry.
Ranga C
Daitoppa Ch 1.500
Wprost niszczycielskie Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir.
Fuusajin Ch 1.500
Kolejna technika do której potrzebny jest wachlarz. Przy pomocy wachlarza wytwarza się wielki podmuch powietrza, ale to nie wszystko... wiatr połączony jest z kurzem, który może posłużyć jako zasadzka.
WYMAGA WACHLARZ
Kamaitachi Ch 2.000
Tym razem mocnym machnięciem shinobi wypuszcza ogromnej siły podmuch.
WYMAGA WACHLARZ
Kaze Kiri Ch. 2.500
Jest to technika, dzięki której możemy opanować żywioł wiatru. Do tej techniki potrzeba nam jest jakaś broń, im dłuższa tym lepsza. Naładowywujemy broń chakrą a następnie uderzamy w nadchodzące powietrze. Powietrze rozcina się i nie uderza w nas.
Ranga B
Mugen Sajin Daitoppa Ch 3.000
Użytkownik techniki zbiera powietrze w płucach i wypuszcza je z gigantyczną siłą. Może być używane tylko przez summony.
Senmoufuu 5.000
Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej sie podoba tj. może polecieć wszędzie. Wiatr jednak jest wyjątkowo potężny, wręcz szatkuje rzeczy na które natrafi.
Kumo Kaze no Jutsu Ch 4.500
Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam też jest. Oczywiście samo tornado też kaleczy osobę w środku.
Ranga A
Dai Kamaitachi no Jutsu Ch 5.000
By użyć tej techniki trzeba mieć specjalny wachlarz i dosyć dużo siły. Przy jego pomocy można wytworzyć bardzo silny wiatr, który przecina wszystko co spotka na swej drodze.
WYMAGA WACHLARZ
Kaze no Yoroi Ch 4.000
[img][/img]
Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza naszą osłoną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły.
Tatsumaki no Jutsu 7.000
Jest to poprostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze.
Ranga S
RasenShuriken Ch 30.000
Technika polega na zrobieniu normalnego Rasengana i dodać Fuuton.Rasengan przeksztalca sie w "shuriken" ktory po trafieniu w przeciwnika przebija jego kanaliki chakry powodując iż osoba jest cala sparalizowana do konca zycia nie możę się ruszać nic.
Wymagania.2 kage bunshin,Rasengan
Neutralny Shinobi
Wiek: 13lat
Wioska:Kiri-Gakure
Ranga:Academy Stundent
Chakra:10.000
Natury Chakry:
Kasa: 10.000y
CP: 0
Klan:Kaguya
Drużyna:
Organizacja:
Kekkei In Kengai:
Umiejętności:
Kontrakt:
Ekwipunek:
-Plecak
-Icha Icha Paradaise(I,II,III,IV)
Artefakty:
-
-
Jutsu:
Statystyki:
Siła:5
Celność:5
Reakcja:5
Szybkość:10
Wytrzymałość:5
Misje:
D: C: B: A: S:
Offline